games-me
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

games-me

البرامج والالعاب

الصفحة الرئيسيةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت للمتزوجين

كاتب الموضوعرسالة
twitter

twitter

المساهمات : 250

نكت للمتزوجين Empty
مُساهمةموضوع: نكت للمتزوجين   نكت للمتزوجين I_icon_minitimeالخميس يوليو 21, 2011 2:16 am

كتب رجل بخيل رساله إلى زوجته الحبيبة الغالية زوجتي الحبيبة! لا أستطيع إرسال راتبي هذا الشهر، لـذا مرسـلٌ لكِ 100 قـبلـة زوجـك المـخـلــص بعد أسبوع أرسلت الزوجة خطاب رد إلى زوجها زوجي الغالي: شكراً لقبلاتك الـ 100، وإليك تفاصيل صرفها للنفقات: أنفقت مع بائع الحليب قبلتين، أنفقت على البقال 7 قُبَلات، صاحب المنزل يأتي كل يوم ويأخذ قبلة أو قبلتين، أبو اللحم والكرفس ما كانوا راضين بالقبلات بس، لذا أعـطيتهم مـواد أُخــرى، ناس آخرون كالبواب والسباك أخذوا ما يقارب 40 قبلة، رجـاءً لا تقلق علي، لا زال عندي 35 قبلة، وأتمنى أن تكفيني لهذا الشهر، وسوف أتبع هذه الطريقة في الأشهر المقبلة، لأنها حلت لي الكثير من المشاكل. زوجـتك المـخـلــصة

طفل بيسأل ابوة احنا اصلنا اية؟

قالو سيدنا ادم وحوا

فراح سال امة احنا اصلنا اية؟
.........
قالتلة اصلنا قرود

الواد استغرب فارجع لابوة تاني

بيقولو احنا اصلنا قرود قالو مين اللي قالك كده؟

قالة ماما, رد ابوة قالو انا بكلمك علي عيلتنا

انا ماليش دعوة بعيلة امك

مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

واحد عنده ولدين و يشك بزوجته إنه واحد منهم مو ولده.

سأل حكيم فقال له : روح للبر ، وارسم دائرة ونام بداخلها أنت والاولاد

وإذا صحيت ... الولد اللي داخل الدائرة هو ولدك واللي برا هو ابن الحرام ...

لما قام الصبح لقى نفسه مع اولاده برا الدائرة ...

قال لهم : قوموا ،، قوموا ،، الظاهر إنها خربانة من أيام جدكم

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟" الزوجه:"ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟"
الزوج: "يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون ...!!"

واحدة بتوصى بنتها لازم تخلى بالك من تصرفات جوزك يعنى لما يرجع من الشغل تبصى على كتفه لو لقيتى شعرة صفرا قوليله مين الشقرا اللى كنت معاها و لو لقيتى شعرة سودا قوليله مين ام شعر اسود اللى كنت معاها ......رجع جوزها قعدت تدور على كتفه مالقتش حاجة قالتله لااااااا الحركات دى مش عليا مين القرعة اللى انت كنت معاها!!!

اتنين متجوزين وما بيحبوا بعض..الراجل أخد مراته في فسحة بالسيارة وهم ماشيين مروا من جنب مزرعة بقر...بيسأل الراجل مراته ...اللي في المزرعة قرايبك ..قالت مراته آه...قلها شو بيقربولك...قالتله: اهل جوزي!

'أراد شخص أن يفاجئ زوجته بشرائه الموبايل فعندما رجع على البيت دخل الحمام واتصل بها قائلاً: " قومي تعي لعندي يا حياتي أنا كثير مشتاق لك"فأجابته بصوت منخفض:"مو لينام هالحمار اللي بالحمام

نكت للمتزوجين
صفحة 1 من اصل 1